.
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1404
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1404
با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
» جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه به تاریخ 1404/07/22 لغایت یکشنبه به تاریخ 1404/07/27 به سایت Saba.Sums.ac.ir (گزینه پذیرش) مراجعه نمایید.
» عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
» ثبت نام در دانشگاه به صورت الکترونیکی و مشروط بوده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. در صورت ضرورت از ساعت 12:30 الی 14:30 می توانید مراجعه نمائید
» مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی، بر عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت انجام ثبت نام توسط سایر افراد، تأکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده به صورت کامل مطالعه شود. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در قبال این موارد نخواهد داشت.
» پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تأیید ثبت نام توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل ارسال خواهد شد.
» جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
- افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند، از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایند.
» در مواردی که حجم فایل مورد نیاز برای بارگذاری در جدول زیر ذکر نشده است، حداکثر حجم فایل 200 کیلوبایت می باشد.
ردیف | مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی |
---|---|
1 | تمام صفحات شناسنامه |
|
|
2 | عکس پرسنلی |
|
|
3 | پشت و روی کارت ملی |
|
|
4 | مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان) |
تذکر: جهت دریافت معافیت تحصیلی یا ترخیص از خدمت، به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید. داوطلبانی که در حال انجام خدمت وظیفه عمومی می باشند، با مراجعه به همان درگاه، نسبت به انجام امور مربوط به ترخیص از یگان و به دنبال آن اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص و صدور معافیت مشمولین در حال انجام خدمت وظیفه بر عهده ندارد. تذکر: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نخواهد شد و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست. تذکر: ترخیص سربازان حین خدمت، صرفاً جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی، براساس قوانین نظام وظیفه مجاز نمی باشد. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت. تذکر: دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی، می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی Sakha.ePolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی، بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. تذکر: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یک سال سپری نشده باشد، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 1390/08/22 به بعد) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند، مجاز به ثبت نام هستند. لازم به ذکر است برای این دسته دانشجویان نیز دریافت معافیت تحصیلی الزامی است. تذکر: پذیرفته شدگان ورودی نیمسال اول (مهرماه) در درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی، شروع به تحصیل را 1404/07/21 و پذیرفته شدگان ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) شروع به تحصیل را 1404/11/01 وارد نمایند. تذکر: در هنگام ثبت نام در سامانه سخا، دقت نمایید نام دانشگاه محل تحصیل یا پذیرفته شده را «دانشگاه علوم پزشکی شیراز» انتخاب نمایید و از انتخاب « |
|
5 | اسکن اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی |
|
|
6 | فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی |
|
|
7 |
سند تعهد محضری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه بومی، مناطق محروم، قانون برقراری عدالت آموزشی) |
|
|
8 |
مدارک مطابق با نظام آموزشی |
پذیرفته شدگان براساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:
الف) نظام آموزشی جدید (3-3-6):
تذکر: دقت نمایید حتما ریزنمرات سه ساله که در یک کارنامه ارایه گردیده است، بارگذاری شود و از بارگذاری فرم 603 سوابق تحصیلی خودداری نمایید. دریافت نمونه کارنامه دوره متوسطه
ب) نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی:
پذیرفته شدگان هر دو نظام آموزشی به تذکرات زیر دقت داشته باشند:
تذکر: دانشجویان انصرافی دوره روزانه و شهریه پرداز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند 8، حکم انصراف قطعی از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر: فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است علاوه بر مدارک قید شده در بند 8، اسکن تصویر مدرک دانشگاهی خود را نیز بارگذاری نمایند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی گروه آموزش پزشکی که مشمول گذراندن طرح نیروی انسانی میباشند و در کنکور سراسری سال 1404 در رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند، می بایست گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارایه نمایند. پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی (رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نیازی به ارایه گواهی پایان طرح نیروی انسانی ندارند.
تذکر: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته های تحصیلی، برای نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 1404/06/31 و برای رشته های تحصیلی پذیرش نیمسال دوم، باید حداکثر تا تاریخ 1404/11/30 باشد. در غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.
|
|
9 |
فرم های ثبت نام |
تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 2 و 4 ندارند.
|
|
10 |
فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت |
|
|
11 |
اسکن رسید سوابق فارغ التحصیلی و تأییدیه تحصیلی |
راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی
تذکر: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق، علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز طی نمایند. تذکر: فارغ التحصیلان شهریور 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند. اما فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن، ضروری است با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده است، به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه، پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
تذکر: هنگام ثبت درخواست سوابق و تاییدیه تحصیلی، به موارد زیر توجه فرمایید:
|
|
12 |
اسکن کارنامه کنکور سراسری |
|
با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام میگردد، لازم است پس از انجام ثبت نام الکترونیک و اطمینان از دریافت شماره دانشجویی، مدارک ذکر شده در جدول زیر را در زمان و مکانی که متعاقبا اعلام می گردد، به صورت حضوری تحویل دهید.
نکته: پذیرفته شدگانی که در تاریخ های ذکر شده، به هر دلیل موفق به تحویل اصل مدارک تحصیلی نشوند، مجوز ادامه تحصیل را نخواهند داشت.
مدارک مورد نیاز جهت تحویل حضوری |
---|
الف: پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (3-3-6) شامل:
|
ب: پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل:
|
ج: فرم های ثبت نام ذکر شده در بند 9: پذیرفته شدگان محترم می بایست فرم های ثبت نام را پس از تکمیل و بارگذاری بر روی سامانه الکترونیکی، اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان و مکانی که متعاقبا اعلام می گردد، به صورت حضوری تحویل دهند. |
نکته 1: کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل شده و در صورت تأیید، شماره دانشجویی اختصاص مییابد و مراتب تأیید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی، به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
نکته 2: دقت نمایید هنگام ثبت نام الکترونیکی، پس از اتمام کلیه مراحل و بارگذاری اسکن مدارک، در مرحله نهایی حتما دکمه «ارسال درخواست» کلیک شود؛ زیرا در صورت عدم ثبت درخواست، ثبت نام انجام نخواهد شد. خاطر نشان می گردد دریافت کد رهگیری به معنای ثبت عملیات ثبت نام نبوده و تنها با زدن دکمه «ارسال درخواست» در «مرحله نهایی» این عملیات ثبت خواهد شد.
نکته 3: پس از ارسال درخواست ثبت نام، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار را که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار»
نکته 4: کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس، باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم ارسال و تأیید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ های اعلام شده، اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تأیید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 5: مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نشده باشد حتی در صورت بارگذاری، پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.
نکته 6: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) رشته های مقطع دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) می بایست مبلغ 300 میلیون ریال (معادل سی میلیون تومان) و رشته های مقطع کارشناسی مبلغ 150 میلیون ریال (معادل پانزده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به شکل آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور، می بایست سفته به مبلغ 1 میلیارد ریال (معادل یکصد میلیون تومان) جهت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 200 میلیون ریال (معادل بیست میلیون تومان) جهت رشته های مقطع کارشناسی تهیه و اصل سفته که به امضا و اثر انگشت دو نفر ضامن معتبر (پدر، مادر و ...) رسیده است، در زمان و مکانی که متعاقبا اعلام می گردد، به صورت حضوری تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگان می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت روی اوراق سفته درج نمایند.
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه امضا و اثر انگشت در پشت اوراق سفته درج نمایند.
- دانشجویان شهریه پرداز چنانچه پس از انجام ثبت نام از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند، می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی باقیمانده را بپردازند.
- شهریه قطعی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشجویان موظفند شهریه مشخص شده را حداکثر تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه نمایند.
- پرسش های متداول امور شهریه و جدول شهریه در منوی شهریه قابل مشاهده است.
نکته 7: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور «کارنامه سبز» صادر می گردد و ممکن است براساس این کارنامه، در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور، پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس، می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟
پذیرفته شده گرامی! «کارنامه سبز» صرفاً جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی می باشند، ایجاد نمی نماید و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبدأ) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. براساس آیین نامه های آموزشی، هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال، در صورت کسب موافقت دانشگاه مبدا و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.
نکته 8: داوطلبانی که با استفاده از سهمیه بهیاران در آزمون سراسری شرکت و در رشته های تحصیلی کارشناسی پیوسته رشته پرستاری، اتاق عمل، فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و هوشبری پذیرفته شده اند، می بایست نسبت به ارایه معرفی نامه مبنی بر داشتن 3 سال خدمت (اعم از دولتی یا غیردولتی) به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال پس از اخذ مدرک دیپلم با تایید دفتر پرستاری محل خدمت و همچنین مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم (چهار ساله) یا نظام جدید آموزش متوسطه (سه ساله 3-3-6) یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.
نکته 9: کارت دانشجویی پس از تأیید نهایی فرایند ثبت نام صادر و در اولین مراجعه حضوری به دانشکده، از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
نکته 10: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام، انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق «سامانه آموزشی سبا» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
نکته 11: شروع دوره آموزشی پذیرفته شدگان از تاریخ 1404/07/29 می باشد.
- تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
- انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان، توسط کارشناس آموزش دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
- جهت مشاهده آدرس و شماره تلفن دانشکده های محل تحصیل، کلیک کنید.
نکته 12: جهت اطلاع از امکانات رفاهی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه و ...) به سایت معاونت فرهنگی دانشجویی به نشانی Fardan.Sums.ac.ir مراجعه کنید.
نکته 13: لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ، در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک از ساعت 12:30 صبح لغایت 14:30 (بجز روزهای تعطیل: پنجشنبه و جمعه) با شماره های زیر تماس بگیرید:
- با توجه به اینکه به ازای هر رشته و دانشکده، کارشناس اختصاصی در مدیریت امور آموزشی تعیین شده است، لطفا صرفا با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
- دانشجویان داراب جهت اطلاع از برنامه هفتگی و کلاسی به این لینک مراجعه نمایند
دانشکده | رشته | کارشناس | سمت | شماره تماس |
---|---|---|---|---|
دانشکده پزشکی شیراز | پزشکی |
جناب آقای علی قائدی سرکار خانم مریم معلمی سرکار خانم فاطمه فهندژ سعدی |
کارشناس ثبت نام | |
دانشکده پرستاری و مامایی شیراز |
پرستاری مامایی اتاق عمل هوشبری |
سرکار خانم لاله کیان سرکار خانم مریم فخرزاد |
کارشناس ثبت نام | |
دانشکده داروسازی شیراز | داروسازی | سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 4962 3208 (071) |
دانشکده دندانپزشکی شیراز | دندانپزشکی | سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 4963 3208 (071) |
دانشکده پیراپزشکی شیراز |
رادیولوژی علوم آزمایشگاهی |
جناب آقای محمد حسن مظفریون | کارشناس ثبت نام | 4977 3208 (071) |
دانشکده بهداشت شیراز |
بهداشت عمومی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها بهداشت مدارس |
سرکار خانم زهره عودی | کارشناس ثبت نام | 4973 3208 (071) |
دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز | تغذیه | سرکار خانم یلدا گلپاشا | کارشناس ثبت نام | 4972 3208 (071) |
دانشکده علوم توانبخشی شیراز |
فیزیوتراپی کاردرمانی گفتاردرمانی شنوایی شناسی اعضای مصنوعی و وسایل کمکی |
سرکار خانم فرحناز کرمی | کارشناس ثبت نام | 4969 3208 (071) |
دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی شیراز |
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی فناوری اطلاعات سلامت |
سرکار خانم فیروزه بردبار | کارشناس ثبت نام | 4975 3208 (071) |
دانشکده پیراپزشکی شهرستان استهبان |
پرستاری علوم آزمایشگاهی هوشبری اتاق عمل |
سرکار خانم زهرا یزدانی | کارشناس ثبت نام | 4962 3208 (071) |
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان نورآباد ممسنی |
بهداشت عمومی فوریت های پزشکی |
سرکار خانم لاله کیان | کارشناس ثبت نام | 4967 3208 (071) |
مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان |
تغذیه پرستاری |
سرکار خانم یلدا گلپاشا | کارشناس ثبت نام | 4972 3208 (071) |
دانشکده پرستاری شهرستان آباده |
پرستاری فوریت های پزشکی |
سرکار خانم فیروزه بردبار | کارشناس ثبت نام | 4975 3208 (071) |
دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب |
پرستاری علوم آزمایشگاهی فوریت های پزشکی |
سرکار خانم معصومه زارع پور | کارشناس ثبت نام | 4978 3208 (071) |
دانشکده پرستاری شهرستان لامرد |
پرستاری فوریت های پزشکی |
جناب آقای محمد حسن مظفریون | کارشناس ثبت نام | 4977 3208 (071) |
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان فیروزآباد |
پرستاری فوریت های پزشکی |
سرکار خانم مریم فخرزاد | کارشناس ثبت نام | 4968 3208 (071) |
مجتمع آموزش عالی سلامت کازرون |
فوریت های پزشکی |
سرکار خانم مریم خوشکنار | کارشناس ثبت نام | 4963 3208 (071) |
- | - | جناب آقای ابراهیم پرچم | هماهنگ کننده ثبت نام | 4966 3208 (071) |
- | - | جناب آقای مجتبی جعفرزاده | کارشناس نظام وظیفه (آقایان) | 4961 3208 (071) |
- | دانشجویان شهریه پرداز | جناب آقای سید احمد موسوی | کارشناس شهریه | 4996 3208 (071) |
- | دانشجویان شهریه پرداز | سرکار خانم زینب فریدونی | کارشناس شهریه | 4997 3208 (071) |
- | - | جناب آقای مجتبی رهسپار | فناوری اطلاعات | 4992 3208 (071) |
- | - | سرکار خانم نهال اعرابی | فناوری اطلاعات | 4993 3208 (071) |
- | - | جناب آقای نیما رعیتی | فناوری اطلاعات | 4994 3208 (071) |
نظر دهید