نام و نام خانوادگی:
سمت:
مدرک تحصیلی:
رشته تحصیلی:
سابقه کاری:
شماره تماس:
پست الکترونیکی:
دانلود رزومه
|
مهران ابراهیمی
کارشناسی ارشد
119 داخلی- 071-53560320
|
|
شرح وظایف حراست مدیریت حراست دانشکده در راستای حفاظت و حراست از ارزشهای والای نظام ، حفظ نظم و انسجام در مجموعه دانشگاه و جلوگیری از انحراف و تخلف در امور اجرایی و دیگر زمینه ها ، ایجاد شده است . مدیریت حراست دانشکده به منظور حفظ اصول و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ خدمتگزاری و مسئولیتپذیری در برابر مردم، استقرار نظام شایستهسالاری و رعایت قوانین و مقررات، تعامل و همکاری با مدیران براى تحقق اهداف سازمانی، تلاش مجدانه برای شناسایی فرصتها، آسیبها و عوامل تهدیدکننده سازمان و پیشگیری از بهروز عوامل تهدید و در نهایت اهتمام به تحقق حراست اثرگذار، تصمیمساز و پاسخگو، با برخورداری از چهار اداره شامل اداره حفاظت پرسنلی، اداره حفاظت فناوری اطلاعات، اداره حفاظت اسناد و مدارک و اداره حفاظت فیزیکی (انتظامات) فعالیت مینماید. برخی از وظایف • حفاظت از اطلاعات پرسنلی، اسناد، اماکن و محیطهای تحت پوشش بهمنظور جلوگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی • ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشکده • تهیه شناسنامه محیطی، جمعبندی اخبار و تنظیم گزارشهای لازم • پیشبینی و پیش گیری از تحرکات غیرقانونی در دانشکده • تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای حفاظتی و آموزش پرسنل برای حفظ و نگهداری اسناد طبقهبندی شده و نظارت بر حسن انجام آن • تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای حفاظتی اماکن و نظارت بر عملکرد اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات • صدور کارت شناسایی و مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم برای پیش گیری از هرگونه سوءاستفاده و جعل • ایجاد بایگانی و دبیرخانه محرمانه برای ثبت و صدور کلیه نامههای طبقهبندی شده دستگاه • نظارت بر رعایت ملاحظات حفاظتی و امنیتی در خصوص نصب و توسعه شبکههای موجود در دانشکده • انجام سایر امور در حدود دستورالعملها و وظایف محول شده |