این دفتر به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و در راستای سیاستهای وزارت متبوع و برنامه استرتژیک معاونت آموزشی دانشگاه و مرکز EDC و همکاری ریاست دانشکده با ساختار و شرح وظائف از پیش تعیین شده،دائر و از مهر ماه ۱۴۰۱ رسما شروع به فعالیت کرد.
امید آنکه این دفتر بتواند با حول و قوه الهی و بکارگیری تجارب ارزشمند صاحبنظران و علاقه مندان به امر بهبود و توسعه آموزش پزشکی و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده دانشجویان و اساتید، گامهای موثری در ارتقاء کیفیت آموزش و رسیدن به استانداردهای جهانی بردارد.
شرح وظایف یا خدمات ارائه شده |
|
ردیف |
عنوان |
۱ |
تدوین و بازنگری برنامه های درسی و کوریکولوم آموزشی و Lesson plan ،Course plan ،Study Guide ، Log book دروس |
۲ |
مشارکت و برنامه ریزی در اجرای فرایند توانمند سازی اساتید، دانشجویان و دستیاران بر اساس انجام نیازسنجی در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی |
۳ |
همکاری در تدوین و پایش برنامه های عملیاتی ، برنامه استراتژیک ، بسته های تحول در آموزش دانشکده و دفتر EDO در راستای خط مشی دانشگاه و ارایه گزارشات مربوطه به مراجع ذیربط |
۴ |
اجرای فرایند ارزشیابی درونی، بیرونی، اعتبار بخشی گروههای آموزشی توأم با تدوین برخی فرم های خام و ارایه گزارشات مربوطه به مراجع ذیصلاح |
۵ |
مشارکت در اجرای فرآیند تجزیه و تحلیل و روان سنجی آزمونهای MCQ در گروه های مختلف آموزشی |
۶ |
پیگیری و اجرای برنامه های مرکز توسعه آموزش دانشگاه در دانشکده |
۷ |
مشارکت در اجرای مداخلات و پژوهش های آموزشی و طرح های تحقیقاتی مرتبط با آموزش |
۸ |
برنامه ریزی ، بستر سازی،تدوین فرم های خام جهت بکارگیری تکنولوژی های نوین آموزشی در تدریس و ارزشیابی فراگیران |
۹ |
مشارکت و همکاری با کمیته های مختلف دانشکده و دانشگاه از جمله: کمیته دانشجویی EDO و EDC، کمیته مبتنی بر شواهد ، کمیته امتحانات، کمیته کوریکولوم و برنامه ریزی درسی ، کمیته مدیریت دانش و تکریم ارباب رجوع . |
۱۰ |
انجام فرآیند محاسبه فعالیت های دانش پژوهی اساتید جهت ارایه به کمیته ارتقا اساتید ، کمیته فراخوان جذب هیات علمی ، کمیته انتخاب استاد نمونه و .... |
۱۱ |
برنامه ریزی و بسترسازی و مشارکت در اجرای فعالیت های متعدد مجازی در دانشکده(آزمون آنلاین، تولید محتوا، تولید فیلم، سامانه casebook ، و .....) |